środa, 25 czerwca 2014

Szamponik z Rossmannka :)

Isana Med Urea Szampon

Producent: Szampon z 5% zawartością mocznika , obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia włosy. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się znowu aksamitnie gładka i tak dalej i tak dalej :)
Silikon frei
seifen/alkali fre
paraben frei

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.


Zapach : Słodko - cytrusowy
Dostępność: oczywiście rossmann, cena ok 5zł
 Konsystencja : Pośrednia , ani gęsta, ani rzadka :), jak widać



 Moja opinia:
 Jak dla mnie miłe zaskoczenie,mam go pierwszy raz, w ostatnim czasie testowałam szampon z Farmony łopianowy i lniany, ale one nie równają się to tego :) ten zdecydowanie lepiej się pieni i nie podrażnia mi skory głowy, co miewam często , zwłaszcza przy zmianie szamponu, skóra głowy swędzi i pojawia się łupież, bardzo dobrze myje , szczególnie przy moich grubych włosach, często miewam uczucie, że włosy są niedomyte - przy nim wrażenia takiego nie odnoszę, mimo iż mam powiedzmy wrażliwą skórę głowy to po nim nic mi nie jest, a poczytałam opinii trochę ,gdzie często zdarzały się faktycznie różne niespodzianki i podrażnienia, no ale wiadomo nie wszystko dla każdego.Kolejnym plusem dla mnie jest brak sztywnych i poplątanych włosów po umyciu, gdzie bez odzywki ani rusz, tym szamponem umyłam pare razy na szybko i uzyskałam efekt " może być" :D

Jeżeli o mnie chodzi to myślę, że wrócę jeszcze nie raz , mimo iż przy moich włosach (gęstych, grubych) jest mało wydajny, ale za ta cenę, nie będę sobie żałować :)

Miałyście go? sprawdził się ? co myslicie ? jestem ciekawa, bo opinii negatywnych mu nie brakuje
pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Na razie mam spory zapas szamponów, ale jak mi się pokończą, bo to kwestia 3-4 miesięcy chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele osób w ostatnim czasie chwali tą serię do włosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej miałam jedynie żel p.prusznic isany, ale zacznę próbować chyba troche wiecej produktów :)

      Usuń
  3. Nigdy go nie miałam, za to mam balsam do ciała z tej serii :).

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie zauważyłam go wcześniej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię balsamy Isany, z szamponami jeszcze się nie zapoznałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam z rok temu szampon Isana dla brązowych włosów, też byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie może szampon plątać włosy bo i tak używam po nim odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim wcześniej..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz :-) -wszystkie opinie są dla mnie ważne.Na pewno do Ciebie zajrzę :)