czwartek, 24 kwietnia 2014

Floslek Pharma White &Beuty Tonik
Fitokompleks wybielający 3%
Kwasy AHA 3%


Opis z opakowania
Tonik wybielający przebarwienia z kwasami AHA
Zastosowanie: pielęgnacja skóry z przebarwieniami i zmianami barwnikowymi, w celu wyrównania jej kolorytu.
Działanie: działa delikatnie keratolitycznie i zmiękczająco na naskórek. Oczyszcza skórę z naturalnych zanieczyszczeń i pozostałości makijażu. wyraźnie zmniejsza intensywność zmian barwnikowych różnego pochodzenia. Rozjaśnia plamy na wskutek działania promieni słonecznych i zmian związanych z wiekiem. stosowany przed nałożeniem kremu- zwiększa jego skuteczność
wybielającą
Efekt: skóra jest gładka lekko zmatowiona, przyjemna w dotyku i odpowiednio przygotowana do efektywnej absorbcji aktywnych substancji wybielających.
Sposób użycia - zmywać skórę twarzy z pominięciem okolic oczu, szczególną uwagę zwracać na miejsca przebarwione z wyraźnymi plamami.


Moja opinia:
To jest pierwsze opakowanie, które właśnie kończę, mam go już dość długo, dlatego, że przy pierwszych użyciach mnie wysypało na czole, dlatego go odstawiłam, następnie zużyłam inny i wróciłam do niego by go skończyć, nie było już efektu zamkniętych zaskórników, ale też efektu innego jako takiego też nie. W zasadzie to nie zrobił nic z przebarwieniami, dalej są i mam też ostatnio dużo nowych plamek po pierwszym słońcu, ale z drugiej strony też nie ma co się jego czepiać za to że zużyłam już prawie jedno opakowanie z odstępem-gdybym stosowała go parę miesięcy i dokupiła krem z tej serii --no to może, a on jest tylko tonikiem w zasadzie, nie ma co od niego dużo wymagać, a swoją funkcję toniku jako takiego spełnia- tzn, wyrównuje ph, odświeża, usuwa resztki makijażu i tyle:) nie wiem czy do niego wrócę, chyba jednak wolę hydrolaty





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz :-) -wszystkie opinie są dla mnie ważne.Na pewno do Ciebie zajrzę :)