środa, 16 kwietnia 2014

Szczotkowanie ciała

Idzie lato, więc myślimy co i jak robić naszej skórze, żeby poprawić tu i ówdzie, dzisiaj opiszę jedną z metod która spowoduje, że skóra będzie wyglądała lepiej :), a mianowicie szczotkowanie ciała na sucho. Jeżeli chodzi o korzyści jakie tego typu masaże nam przynoszą są nastepujące:

Po szczotkowaniu ciała (naturalną szczotką) mamy skórę:

-dużo bardziej gładką,
- ładny, zdrowy kolor,
- brak wrastających włosów po depilacji,
- jest jędrna, napięta i elastyczna
- mięśnie są rozluźnione
- złuszczony martwy naskórek
-modeluje sylwetkę,
- oczyszczamy się z toskyn, wydalanie ich jest ułatwione
-pomocna w walce z cellulitem
-pomaga na wchłonięcie się substancji odżywczych zawartych w kremach, olejach, balsamach

Jak stosujemy:

Masaż szczotką musimy wykonać przed prysznicem czy kąpielą, nie nakładamy żadnych olejków ani balsamów do tego masażu.
- Powinnyśmy rozpocząć masaż od dołu, włącznie ze stopami, potem idziemy w górę, łydki i uda - masaż powinien być powolny od dołu do góry długimi ruchami, kiedy mamy już nogi i pupę przechodzimy dalej
 -do brzucha i tutaj robimy ruchy koliste,
- no i zostały nam jeszcze ręce, tak samo jak z nogami, również od dołu pomału do ramion i szyi , później od szyi w dół do piersi,
- i mamy całe ciało :)
- z plecami ktoś ewentualnie mógłby nam pomóc, ale to tak okazyjnie :) jak ktoś ma ochotę.

Nie stosować:
Przy żylakach,kruchych naczyniach krwionośnych, czyrakach oraz stanach zapalnych i chorobach skóry


Gdy ktoś dopiero rozpoczyna zabawę ze szczotką, może na początku być szczotka za ostra, a nawet bolesna,dlatego na początku nalezy to robić delikatnie, ale generalnie skóra się przyzwyczaja i z następnymi masażami będzie na pewno już lepiej.Masaż taką szczotką powinien trwać ok 10 minut dziennie.Przy zakupie szczotki wybierzcie ta z naturalnym średnio twardym włosiem, ja mam zakupioną w Mydlarni u Franciszka(taka jak na zdjęciu)  z włosia szczeciny (dzik:)


Opinia:
Jak dla mnie bomba :) stosowałam w zeszłym roku  i zaraz zaczynam znowu (przed latem, wiadomo:) , faktycznie efekty widać już po kilku dniach, skóra jest dużo gładsza, najbardziej pomogło mi na tzw. oponkę na brzuchu :),nie pozbyłam się oczywiście tłuszczyku, natomiast skóra nie miała fałdki, która się odznaczona od spodni, chodzi o to że szczotka mi to zdecydowanie wygładziła=] tą nierówność nawizjmy to tak :)peelingów oczywiście też nie trzeba już było stosować=] polecam, polecam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz :-) -wszystkie opinie są dla mnie ważne.Na pewno do Ciebie zajrzę :)