poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lakiery do paznokci Rimmel



Oto moja kolekcja lakierów Rimmel 60 seconds.
 od lewej:
- nr 500 caramel cupcake
- nr 315 ready, aim, paint
- nr 850 aye, aye, sailor
- nr 803 man overboard
- nr 450 sunny days
- nr 440 sun downer


Cenię sobie te lakiery ze względu na bardzo szybkie schnięcie:) ,lakier faktycznie wysycha w minutę :)
ma bardzo fajny, wygodny i szeroki pędzelek, dzieki czemu można szybko, wygodnie i dokładnie pomalować paznokcie, przy pierwszej warstwie widać prześwity, dlatego zawsze nakładam dwie, kolor jest wtedy głęboki wyraźniejszy z połyskiem, ja jestem laikiem w malowaniu paznokci, nie umiem robić żadnych wzorów a i tak nałożenie jednego koloru była zawsze dla mnie trudnością, aby nie pomalować palców skórek i w ogóle równomiernie nałożyć lakier:) tymi lakierami maluje się na prawde łatwo. Mogłabym sie przyczepić do trwałości, jak u mnie to góra dwa dni :), ale wtedy można nałożyć warstwę trzecią i też jest dobrze.









 Na dzisiaj wybieram man overboard :) na zdjęciu dwie warstwy lakieru.



 Lakiery mamy dostępne w cenie ok 8-9 zł, więc myślę, że cena przystępna , niektóre kolory mam już około roku i nic się z nimi nie stało, nie wyschły, nie zgęstniały.
Polecam:)




7 komentarzy:

  1. fajna kolekcja, ostatnio bardzo podobają mi się szare lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukuję jeszcze w szarym kolorze lakieru Wibo-efekt piasku, w drogeriach które odwiedzam akurat nie ma nigdy tego koloru, ale mam nadzieję że w końcu uda mi sie go upolować :)

      Usuń
  2. Skusiłabym się na ten żółty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogodnie, słonecznie, idzie lato, więc nic dziwnego że kuszą nas takie kolorki :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji wypróbowania jakiegoś z tych lakierów. Pomarańczowy wygląda świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pełne krycie, kolor wychodzi taki jak widać:)

      Usuń
  4. to coś dla mnie bo ja zawsze maluję pazury wieczorem i dość że te z laik jestem to jeszcze rano mam strukturę kołdry odbita na każdym pazurku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz :-) -wszystkie opinie są dla mnie ważne.Na pewno do Ciebie zajrzę :)